25 náhodných otázek TAG

04.02.2016 19:13
1. Máš nějaké domácí mazlíčky? ano, morče a papouška (viz. předchozí TAG)
 
2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe. papíry, křeslo, kniha
 
3. Jaké je teď počasí? Je večer, takže to jaksi neumím odhadnout.
 
4. Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy? ne neumím řídit :D jsem nezletilá a myslím si že mně za volant nepustí :D
 
5. V kolik hodin jsi dnes vstávala? jako každý den kdy je škola v 7:00, dříve jsem vstávala v 6:30
 
6. Kdy jsi se naposledy sprchovala? tak asi před třema hodinama
 
7. Co byl poslední seriál, který jsi viděla? Případy 1. oddělení
 
8. Co říká tvoje poslední zpráva? 50? ju? - pochopí jen mé nej kamarádky :D
 
9. Co je tvůj vyzváněcí tón? ehmmm.... základní ton :D
 
10. Byla jsi někdy v zahraničí? ano :D s rodinou v Tunisu a se školou ve Velké Británii, konkrétně v Londýně
 
11. Máš ráda sushi? ještě jsem sushi nejedla. Takže nemůžu říct.
 
12. Kde nakupuješ potraviny? Asi to nikdo neuhádnete, ale do obchodu s potravinami.
 
13. Už sis někdy vzala prášky na spaní? ne, i když mám velké problémy s usínáním tak ne.
 
14. Kolik máš sourozenců? mám jednoho mladšího bratra
 
15. Máš stolní počítač nebo notebook? notebook
 
16. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách? bude mi 15 let :D :D
 
17. Nosíš kontaktní čočky nebo brýle? ne nenosím ani jedno.
 
18. Barvíš si vlasy? dříve jsem si dělala jen melíry a teď jsem si přebarvila z blond na zrzavou :D
 
19. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat. přichistat si ještě jeden článek a zkusit ho zveřejnit.
 
20. Kdy jsi naposledy brečela? asi před týdnem
 
21. Tvoje oblíbená pizza? šunková!!!!
 
22. Co máš radši - hamburgery nebo cheesburgery? jako mladší jsem jedla hamburgery, teď nejím ani jedno! :D
 
23. Už jsi někdy byla vzhůru celou noc? ani nevím, možná když jsme jeli do Lodnýna a někdy při pižamové párty s kámoškou.
 
24. Jaká je tvá barva očí? modrá, zelená a trochu šedé? mám míchanou barvu očí :D
 
25. Vidíš rodzíl mezi CocaColou a Pepsi? ano, nevím jak vám to mám vysvětlit, ale Pepsi je pro mně prostě nejlepší!