Anglie 2015

19.01.2016 14:30

Jeli jsme na 7 dní do Velké Británie přesněji do Londýna. Bydleli jsme v rodinách. A musím uznat že lepší rodinu jsme si nemohly přát.  V rodině jsem byla   ještě s mýma třema kamarádkama z nižší třídy. Jeli jsme tam cca 25 hodin a vůbec jsem nespala, protože jsem seděla na sedadle u uličky kde není opěradlo. A vždy když jsem usla tak jsme musely jít na záchod. Ve Francii jsme mněli kontrolu pasů a nalodily jsme se na trajekt. Bylo to to nejhorší co jsem zažila. Všude na zemi leželi lidi a no konec! Potom jsme nasedly znovu do autobusu a jely rovnou do Londýna. První den jsme chodily převážně po památkách a po pár obchodech když jsme mněly rozchod. Musím uznat že Londýn je kouzelné město. ,,Bydleli'' jsme ve Walesu. Bydleli jsme v rodinném baráčku. Cesta zpátky už byla v pohodě :D dospávala jsme vše co jsme mohla :), protože jsem seděla u okna :) Zpátky jsme jeli na trajekt, který už byl , ale dražší. Byl vpohodě :) Až na to že jsme jely v obrovské bouřce a mněly hodinu zpoždění. Vrátili jsme se okolo 6-7 hodiny večer zpátky do Ostravy. Na tento zájezd budu hodně dlouho vzpomínat a nikdy na něj nezapomenu.