Moje top laky na nehty

17.01.2016 12:17

Napadlo mně udělat článek o mých oblíbených lacích na nehty :)

Jelikož si nehty lakuji poměrně často a na různé způsoby a různými laky. Předem upozorňuji že mezi mými oblíbenci jsou i laky od vietnamců. Teď si určitě říkáte že laky od vietnamců jsou hrozné atd. Teď vám, ale řeknu že nejsou :D Mám vybranou jednu značku od vietnamců a té se nevyrovná ani laky od např.: AVONU. !

Jeden z mých oblíbených laků, který je přímo první na levo na obrázku je koupený v Anglii, přesněji v Londýně. Pokud někdo pojedete do Londýna a dojdete k Primarku, tak hned vedle něho je obchod vše za libru :D nakoupila jsem si tam hodně věcí a můžu vám říct že tam není nic dražší než za libru a ten lak je úžasný.! Libra je v převodu na koruny cca 38 KC.  Tento lak je takový barevně smíchaný. Je červený, fialový trochu černé :D

Další tři laky z leva jsou od mojí nejoblíbenější značky od vietnamců. první je průhledný se stříbrnýma třpitkama. Upozorňuji že jde hodně špatně sundat :) Další je obyčejně černý lak :) nevím co víc k tomu říct :D Stačí jenom jedna vrstva, ale já si dávám vždy dvě, protože mám zálibu si místo učení ve škole strhávat lak :D A další je obyčejně průhledný. Já ho používám jako nadlak a nebo jenom když nemám náladu na nějaký barevný lak dám ho jenom jako průhledný. Nehet se mi potom jenom leskne. Tyto laky stojí 20 KC jeden!

Jako další je fialový lak pátý z leva, který je taky od vietnamců, ale není z mojí oblíbené značky. Ale i tak je super, krásně kryje a dlouho vydrží na nehtech. (teda pokud nemáte zálibu v trhání laku) :D Stál cca 15 KC.

Další dva jsou od značky miss sporty.  Jeden je obyčejně červený a druhý je mintový. U červeného laku musím natřít dvě vrstvy aby to byla dokonalá červená barva. U mintového laku není nutná druhá vrstva. Je to úplně T.O.P. barva :D Laky od miss sporty stojí okolo 35 KC.

A jako poslední je tenhle lak od Rimmel London z jejich kolekce laků 60 seconds. Jenom upozornění za 60 sekund opravdu neuschne! Tento lak jsem si oblíbila hlavně kvůli toho že je béžový jemně narůžovělý a se třpitkama :D Na nehtu vypadá přirozeně, teda až na ty třpitky :D

Doufám že se vám článek líbí, dala jsem si na něm hodně práci :D