TIPY A TRIKY JAK SE UČIT

19.02.2016 20:34

JAK SE UČIT???

Jako každého člověka koho nebaví se učit a prostě mu to do hlavy neleze potřebují nějaké zábavné učení. :D

Mně hodně pomáhá a zároveň je to můj tip číslo 1 : psát si kartičky! Například na chemii, angličtinu, ruštinu nebo i na jiné jazyky. Na jednu stranu si napíšete např. Zn a na druhou Zinek. Potom kartičky jenom otáčíte a zábavnější formou se ji učíte. Mám velký problém se naučit prvky a tohle mi, alespoň trochu pomohlo.

Další tip je jedna stránka na internetu. Jmenuje se Quizlet, je to anglická stránka přez kterou se můžete učit anglická slovíčka.

Napíšete si slovíčka, která se potřebujete naučit a můžete ji hrát na různé způsoby a vlastně se to učíte hrou.

Hlavní je se nestresovat! A nenechávat všechno na poslední chvíli. Já jsem to všechno nechala na poslední den a potom jsem prospala tak 5 hodin. Když máte nějakou písemku vždycky se učte dříve po malých částech.