what is my phone

05.02.2016 15:29

Ahoj :D Už dlouho jsem přemýšlela jaký další článek mám napsat. Viděla jsem video na YouTu ( what is my phone ) a rozhodla jsem se že napíšu článek o tom co je v mém mobilu :) Tento článek slouží k inspiraci. Všechny aplikace co mám v mobilu mám od odzkoušené a může je doporučit.

Začnu teda mojím telefonem : můj telefon je značky iget blackview v3 bílé barvy

Instagram-  slouží k sdílení fotek, je to úžasná aplikace

Facebook- myslím si že facebook zná každý, tudíž k tomu nemusím nic psát :D

Snapchat- slouží k přeposílání fotek :D vyfotíte/natočíte fotku/video můžete k tomu přidat nějaký text a odešlete svým přátelům. Ti si fotku zobrazí a následně fotka zmizí

YouTube- slouží ke sledování videí

WhatsApp- přez tuto aplikaci si můžete psát s přátely zadarmo a bez WiFi

Jorte- obyčejný kalendář, ale lepší jsem ještě neměla! Určitě si tuto aplikaci ztáhněte. Sice není moc vzhledově pěkný, ale ty funkce jsou úžasné! :D

Obchod Play- přez tuto aplikaci se stahují všechny ostatní aplikace. iPhony mají App Store

Messenger- chat přez facebook

Potom tam mám školní složku, kde mám Bakaláře, Stravu a OfficeSuite ( přez tuto aplikaci se otevírají soubory)

Správce stránek- aplikace přez kterou se spravují stránky přez facebook

Následuje další složka na úpravu fotek: Pic Collage (koláže)  a InstaSize (oříznutí fotek na instagram)

Pinterest- hledání fotek

Následuje složka s hrama:

- Zombie Tsunami- hra kdy musíte se zombíkem přeměnit co nejvíce lidí v zombíky

- pixhelp - pomocník k PixWords

- PixWords-  hra kdy máte obrázek a musíte určit co na tom obrázku je :D úžasná hra!

- Hay Day- vytváříte si vlastní farmu

- Simpsons- vytváříte vlastní městečko

- The Pit- skákačka

- Cut the Rope Full Free - musíte bonbon dostat nějakým způsobem do pusy příšerky. úžasná aplikace

- Best friends- dobrá hra, ale teď ji už moc nehraju

- Subway Surf- myslím si že tuhel aplikaci zná zkoro každý

 

Další aplikací je Evropa 2 - rádio

Překladač- obyčejný google překladač

Wish- internetový obchod

Na další straně mám jenom pár aplikací, které ani nepoužívám: Music Downloade, Wattpad, Knihy Play, Pizza Make Kidns a Stream

Sociální sítě kde mně můžete sledovat: